fredag, juni 27, 2008

Vakre Hadeland i juni. Beautiful Hadeland in june.

25. juni tok vi en fotosafari over mot Brandbu og Randsfjorden. D.v.s. min mann kjørte og jeg tok bilder - grei arbeidsfordeling!
On the 25th of June we had a photosafari towards Randsfjorden and Brandbu. My husband driving and I took the photoes. Good sharing of work!
Begge bildene er tatt nedenfor Brandbukampen ved Eggelinna.
Both photoes are taken below Brandbukampen (a hill) by Eggelinna.


Kan du tenke deg noe vakrere gult enn en rapsåker?
Could you imagine something more yellow and beautiful than a field of
Brassica napus (rape).

2 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Flotte bilder du har tatt!
Det nederste bildet minnet faktisk litt om høsten, men jeg vet jo at det ikke er det. Det er rapsen som står og venter på å bli høstet.

Ønsker deg en fin uke. Denne uka blir det bloggepause på meg, for jeg reiser bort på tirsdag. er tilbake sent neste søndag, eller tidlig mandag......

Fjordheim sa...

Hei. Kjørte fra Lillestrøm og oppover til Odnes i dag. Ja det var flere flotte gule rapsåkrer langs veien.
Ha ei velsignet uke :)