fredag, desember 19, 2008

KYPROS

Nå er vi her - i strålende sol og sommervarme, langt bort fra snö og slaps i gamlelandet! Föler oss veldig priviligerte. (Bortsett fra at vi gjerne skulle hatt hele familien/slekta her også).
Har lagt igjen laptop'en hjemme, men fant en anledning til å sende en hilsen her fra Sjömannskirka i Aiya Napa (rimelig). Vaflene smakte også fortreffelig, og vi har meldt oss på spleiselag her på julaften! Ellers skal det väre flere konserter og div. her i byen för og under julen.
I dag har vi leid sykler, og gleder oss til å bruke dem i omegnen her.

Så igjen: Gledelig jul og godt nyttår til alle som stikker innom her!

9 kommentarer:

Fjordheim sa...

ÅÅÅååå, så nydelig. Forstår at dere koser dere der. Og så koselig å feire jule i sjømannskirka med mange andre.
Kos dere videre på Kypros :)

Brit. (lille meg) sa...

Å, men her ser det vakkert ut!
Det blir nok en helt annerledes jul for dere i år enn om dere skulle vært i Norge,men jeg er sikker på at det er fint og spennende.
Ønsker deg også ei riktig god jul og alt godt for det nye året!
Takk for hyggelig bloggevennskap i dette året som lakker mot slutten.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Takk for det, og en riktig god jul og et godt nytt år til dere også. Hilsen fra vinterkalde Drammen :o)

Torsdag 1952 sa...

Jeg ønsker deg og din familie en trivelig jul og et flott nytt år.
"FROHE WEIHNACHTEN"
Hartmut

Brit. (lille meg) sa...

Ville bare stikke innom for å ønske deg en god og velsignet julaften.

Bestemor Aud sa...

Tusen takk for alle gode oensker og hilsener. Internett er oppe igjen her paa hotellet etter et par dager - laa nede etter tordenvaer!

eie sa...

ÅÅÅ,Så herlig dere har det nå.
Det er ganske bra her i Trøndelag akkurat nå,men det er no ikke sommer da.Jeg skulle gjerne ha vært hos dere ja.Jeg har ikke blogget så mye så dere får gå inn til meg.Jeg har skrevet en felles hilsen.Jeg undrer på hvor varmt dere kan ha det på dagene nå?
Jeg vil ønske dere en fortsatt god jul og et godt og velsignet
Nytt år.Nyttårs Klem fra meg!!!










jeg vil ønske en fortsarr god jul og et Rikt og velsignet Nytt år.

Brit. (lille meg) sa...

GODT NYTT ÅR TIL DEG DER LANGT BORTE!

Torsdag 1952 sa...

Hallo Aud,
about the flags,
if a blogger is visiting my blog the system is registering the country he is blogging from,right hand in my blog you can see the flags from the VISITORS, and if you click on "CLICK FOR MORE" you can see on top that the last visitor from a new country is bloging from "CYPRUS",
Thank you Aud blogging from Cyprus and have a nice time.
Hilser Hartmut