lørdag, april 28, 2018

45 års bryllupsdag i dag.

Ja det var på bibelskolen i Staffeldsgt. i Oslo at vi traff hverandre.


 Kjenner meg utrolig velsignet!  Jesus har vært med hele veien - både i storm og stille!
  Naade over Naade,  som det står på det fine broderiet som vi har fått fra vår ene svigerdatter.







Ostekake og kaffe i solveggen på Hjørnet i Larvik i dag.

Og tror du ikke gemalen fikk lokket meg med på en kveldstur til Ula.


Så en aldri så liten kveldskonsert.





Mens Ulabrand skuer ut over sjøen, og mot månen.








Og nå lager min kjære deilig middag mens jeg har det moro med dataen!  Bedre bryllupsdag kunne ikke jeg hatt!

2 kommentarer:

Berit sa...

Så fint å se og lese! Kommer det flere innlegg?

Bestemor Aud sa...

Skal prøve på det, nå som jeg har Facebook-pause! :)